Friday, January 26, 2007

That's all

You know what? Im gonna tell you what... I write this blog just for me. Im the only one who visits it, so... im gonna change my deal a little bit. From now I wanna learn english. Im tired of this "oh japan is so crazy" blog. Anyone can do this, really better than me, if they understand japanese or english. No doubt, Japan is really weird! Anyway Im sure there is no difference if I say it in turkish or what. so... Ill try my engish sometimes, just to read myself in english, it makes me think Im someone else, not me, Mariana, myself.

Today, I feel like a piece of shit! I could make a big list of reasons or select the top five, but Im too drunk or tired for it, maybe next time.

And yes, this is all about japan, getting done with it!

Thats all...

6 comments:

Anonymous said...

no no no madam, it's not japan that's crazy but YOU! hehehhheheh...

meudeus!
cê enche a cara e desanda a filosofar? putz.. não mudou nada! hehehheh...

para de choradeira, maryjane!

deve tá foda por aí mas pode ter certeza que vc vai sentir saudade disso tudo depois! já que tá no inferno, abraça o capeta! ;)
aproveita bem essa doidera toda! quem sabe vc melhora?! :D

ah, e que melãozinho caro, heim?

abração,

thefool

Saturno said...

Não chama a minha amiga de louca!!!
Pôrra Ígor!!!
Tu tem que elogiar... Marijane está escrevendo em inglês! rsrsrs... eu acho massa!
Aí pode estar foda, mas aqui está muito pior. Esse país é uma bosta subdesenvolvida de merda.
Acontecem coisas absurdas... vcs viram o desabamento das obras do metrô?
Achei uma saída:
Vamos vender melão no Japão!

Bjo,
Saudades,
SATURNO

Unknown said...

Po... mas eu leio esse bolg prá caramba...

Anonymous said...

polemicas a parte, sempre dou 1 espiadinha no seu blog... em ingles, turco ou islandes... bjos mariaaaaaaaaana... continue fotografando a cananga louca

Unknown said...

Ok, foi um post bêbado, carente e solitário... E nem me lembro mais por que eu tava tão revoltada.

Igor vou sentir uma saudade desgraçada de tanta coisa depois...

Saturno, o Japão é louco, mas só o Brasil é uma piada pronta :)

Helevi acessa! Sim, sim!

Vagner acessa? Que honra :)

Unknown said...

justamente eu ia comentar que vc. tem atualizado pouco.
beijos